Juridisch-administratief medewerker (post-akte)

Juridisch-administratief medewerker (post-akte)
Région: Gent
Expérience nécessaire: Aucune
Secteur d'activité: Notariat
Contrat: Durée indéterminée (Temps plein)

Description de la société

Wij zijn een associatie van twee notarissen en tien medewerkers aan de Gentse stadsrand (Wondelgem). We beschikken over een ruime en aangenaam ingerichte, moderne werkplek en ICT-infrastructuur.

Iedere medewerker beschikt over een persoonlijke kantoorruimte. Vlot bereikbaar met wagen en openbaar vervoer; ruime parkeermogelijkheden; slechts een vijftal kilometer van het Gentse stadscentrum.


Je rol

In deze sleutelfunctie:

  • zal je de dossiers na de ondertekening van de akte administratief opvolgen:
     
    • inschrijving in het repertorium;
    • elektronische registratie van de akten;
    • meldingsformaliteiten zoals bv. syndicus;
    • voorbereiding en opvolging van kredietdossiers en handlichtingsdossiers;
    • afsluiting van dossiers, …
  • zal je bij afwezigheid van onze onthaalcollega de cliënten in ons kantoor verwelkomen.

Je krijgt tevens de kans om je vakgebied uit te breiden door bv. zelf verkoop- en kredietdossiers te beheren of de boekhouder te assisteren in de dossierboekhouding.

Je profiel

  • Idealiter heb je een bachelordiploma (rechtspraktijk). Heb je een diploma van management assistant en ben je geïnteresseerd in het recht, dan kom je ook in aanmerking.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een administratieve functie in de vastgoedsector, het notariaat (of een andere juridische sector), in een bank of bij een verzekeringsmaatschappij.
  • Je bent vlot met de courante informaticatoepassingen (Outlook, Word,…) en bent steeds bereid om nieuwe applicaties aan te leren. Kennis notariaatsoftware 'acta libra' is een pluspunt
  • Je bent goed georganiseerd en weet met deadlines en prioriteiten om te gaan.
  • Je integreert gemakkelijk in een groep.

Wij bieden 

  • een voltijds contract van onbepaalde duur, 4/5 regime mogelijk
  • een correct loon in overeenstemming met je ervaring en verantwoordelijkheden
  • talrijke voordelen eigen aan de sector en aan het kantoor: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioenplan, verzekering inkomensverlies, eindejaarspremie, CAO-premie, verplaatsingsonkosten en ecocheques
  • een aangename omgeving met talrijke opleidingsmogelijkheden en waar persoonlijke ontwikkeling wordt aangemoedigd
  • een flexibel arbeidsregime rekening houdend met de goede werking van het kantoor
  • bedrijfsfiets 

Google Maps
Google Maps