Office Assistant

Office Assistant
Région: Merelbeke
Expérience nécessaire: 2 ans
Secteur d'activité:
Réf: LexGO1909
Contrat: Durée indéterminée (Temps plein ou Temps partiel)

Description de la société

Nonzerosum est un cabinet de recrutement spécialisé dans le recrutement et la sélection de profils juridiques et de Legal interim. Nous opérons dans tout le pays pour un large éventail d'employeurs et sommes synonymes d'expertise, de durabilité, de loyauté et de passion :

Nous nous efforçons de trouver le meilleur match possible entre le candidat et l'employeur. Nous attachons une grande importance à l'expertise, mais aussi à la personnalité et à la culture  

Nous recherchons des partenariats à long terme avec les employeurs et les candidats

Nous nous efforçons d'adopter une approche personnelle tant pour l'employeur que pour le candidat. Vous devenez la personne sur laquelle ils peuvent compter pour faire évoluer leur carrière ou leurs équipes juridiques

Nous sommes passionnés par notre travail et cela repose sur une approche positive et proactive

Cela nous permet de travailler efficacement et avec un haut niveau de confidentialité afin de fournir la meilleure solution possible pour l'employeur et le candidat. C'est pourquoi nos clients reviennent et que les professionnels du droit nous font confiance.


Ben jij een administratieve duizendpoot met oog voor detail en een passie voor structuur? Voor onze bedrijven Nonzerosum, NOWA HR en Peppr Admin zoeken we een enthousiaste Office Assistant die overkoepelend aan de slag gaat. In samenwerking met de Office Manager zorg jij ervoor dat alles op wieltjes loopt, van administratieve taken tot ondersteuning van het team. Heb jij zin om in een veelzijdige functie te werken waar geen dag hetzelfde is? Ontdek hoe jouw talenten het verschil kunnen maken!

Taken

- Boekhouding: opmaken en versturen van facturen, nakijken van leveranciersfacturen, opvolgen van betalingen, versturen van rappels
- Administratie: opvolging van projecten en vacatures, opmaken van offertes, agendabeheer, contractbeheer
- HR: verwelkomen en onboarden van nieuwe collega’s, voorbereiding payroll, HR administratie, etc.
- Support: je ondersteunt het team en zorgt voor een vlotte dagelijkse werking
- Marketing: je beheert de contentkalender voor onze sociale media, je denkt mee na over toffe en creatieve content posts

Je neemt ownership en denkt mee over procesverbeteringen en optimalisatie. Als je zin hebt om extra projecten of uitdagingen aan te nemen, let’s talk about it!

Profiel

- Je spreekt vlot Nederlands en weet anderen te overtuigen met jouw sterke communicatieve vaardigheden
- Je hebt een professionele aanpak en discretie is één van je sterke punten
- Je neemt het heft in eigen handen, denkt vooruit en brengt slimme verbeteringen aan
- Je bent een teamplayer by heart, brengt positieve energie en bent 200% committed
- Met jouw scherpe oog voor detail zorg je ervoor dat alles nauwkeurig en foutloos verloopt
- Ervaring is een plus, maar de drive om bij te leren is een must

Aanbod

- Je komt terecht in een groeiende en dynamische KMO met een jong en hecht team in een familiale sfeer
- Je werkt nauw samen met de Office Manager, krijgt ruimte om je eigen stempel te drukken en hebt daarbij mogelijkheden voor eigen initiatief, professionele en persoonlijke ontwikkeling
- Een fulltime of 4/5de contract van onbepaalde duur met marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijd- en ecocheques, verzekeringen, gsm-abonnement…).
- Work-life balance is key! Geniet van glijdende uren, 2 dagen per week thuiswerk & 32 vakantiedagen (20 wettelijke vakantiedagen & 12 ADV dagen)
- Een full servicekantoor met bedrijfsrestaurant en prachtig groene omgeving. Het is bovendien heel makkelijk te bereiken naast E40.

Google Maps
Google Maps