Administratieve medewerker

Administratieve medewerker
Région: Antwerpen
Expérience nécessaire: Aucune
Secteur d'activité: Notariat
Contrat: Durée indéterminée (Temps plein)

Description de la société

Wij vormen een jonge en modern notariskantoor op mensenmaat met een tiental medewerkers en een notaris in hartje Hoboken. De ideale combinatie van ervaring en jong talent, waar werken samenwerken wordt. Een mensengerichte aanpak is zowel intern als naar de buitenwereld toe voornaam.


Welke kandidaat zoeken we?

Wel, wij zijn op zoek naar een enthousiaste administratieve kracht om onze ploeg te versterken!

Samen er een lap op geven, zodat wij ons binnenkort mogen afvragen hoe we het in hemelsnaam ooit deden zonder jou. Jawel, in Hoboken (niet New Jersey, wel Antwerpen), parel aan de Schelde.

Je hebt enkele jaren ervaring met administratieve taken in het notariaat, de vastgoedsector of de juridische wereld. Bij voorkeur heb je een relevant diploma bachelor rechtspraktijk of management assistant.

Vlot werken met Word, Excel, en Outlook is nodig. Ervaring met SDP (Acta Libra) is een groot pluspunt.

Inhoudelijk ben je gedreven, je bent leergierig en sterk in organisatie en in stellen van prioriteiten.

Wat mag je doen?

Je krijgt de belangrijke taak om de dossierbeheerders te ondersteunen op praktisch en organisatorisch vlak.

Alle dossiers (fysiek en digitaal) start je op. Verder doe je administratieve opzoekingen voor het verlijden van de akte. Ook na ondertekening van de akten verzorg je administratieve formaliteiten in de dossiers. Je volgt ook mee de centrale mailbox op van het kantoor.

Is effectief dossierbeheer vroeg of laat voor jou de kers op de taart? Mooi, dan ondersteunen we jou daarin. 

Je staat er niet alleen voor, je kan bij de collega’s en de notaris terecht voor ondersteuning en begeleiding.

Wat mag je verwachten?

Je mag rekenen op een competitief salaris aangevuld met  interessante voordelen.  Werkuren zijn bespreekbaar, alsook extra vakantiedagen sector, bedrijfsfiets, eco-cheques en maaltijdcheques.

Daarnaast bieden wij  opleidingsmogelijkheden, zowel intern als extern, in functie van je noden en je ambities.

Organisatorisch en op het vlak van IT zijn we up-to-date.

Een gedreven maar ook tegelijk een relativerende sfeer is mee in het pakket begrepen, dankzij humor in alle vormen en soorten! Dat alles in een nieuw, open kantoor  met veel lichtinval, met dito gedachten. En nog beter, samen met aangename en gedreven collega's! 

Misschien twijfel je of de vacature iets voor jou is? Waarom neem je niet eens met ons contact op voor een vrijblijvende babbel? Dan bespreken we samen of de functie jou schikt. Discretie in verband met jouw sollicitatie wordt gewaarborgd.

Je CV mag verstuurd worden naar EH@notariserikhouben.be ter attentie van Erik Houben.

GDPR: Indien je hier solliciteert, zullen jouw CV en motivatiebrief, in onze databank  voor een periode van 3 jaar na afloop van de aanwervingsprocedure worden bijgehouden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet worden verspreid naar derden tenzij met toestemming van jezelf als sollicitant of wettelijke verplichting. Je kan als sollicitant je recht op rectificatie en vernietiging uitoefenen door notaris Erik Houben te contacteren op volgend e-mailadres EH@notariserikhouben.be.

Google Maps
Google Maps